سه‌شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۸

کسب درآمد از نوشتن pay to writing


یکی از جالبترین روشهای کسب درآمد اینترنتی، کسب درآمد از طریق نوشتن مطلب می باشد.
نمی گوییم کسب درآمد از نویسندگی چون برای این روش نیازی نیست که نویسنده حرفه ای باشید بلکه اگر می توانید راجع مطلبی بنویسید و تا حدی با زبان انگلیسی آشنایی دارید حتما" فرصتهای مناسبی برای کسب درآمد پیدا می کنید. بنابر میزان توانایی خود در نوشتن وبسایت و موقعیت مناسبی را برای همکاری انتخاب نمایید.چند لینک مفید در این زمینه را بشما معرفی می کنیم:


http://iranchek.blogspot.com/

وبلاگ ایران چک می باشد که در مورد کسب درآمد از طریق نوشتن بحث می کند. در این وبلاگ در مورد اصول و روشهای کلی این شیوه کسب درآمد توضیح داده شده است و وبسایتهای گوناگونی معرفی گردیده است. پیش از شروع به کار به این وبلاگ سری بزنید و مقالات آموزشی آن را مطالعه نمایید.


http://451press.com/
451 پرس بدنبال نویسندگان باهوش و با استعداد می باشد. کسانی که حرف خاصی برای گفتن دارند و می خواهند صدای خود را به گوش همه برسانند. مطالب ارسالی شما ممکن است در مورد هر موضوعی باشد.
روش کار به این ترتیب است که مطلب ارسالی شما را بصورت بلاگ منتشر می کند و برای آن پشتیبان مالی (اسپانسر) پیدا می کند. 451 پرس برای جذب مخاطب نیز از وبلاگ حمایت می کند. 40% از درآمد مالی هر وبلاگ به نویسنده مقاله تعلق می گیرد.
برای همکاری با این وبسایت نیازی نیست که سطح انگلیسی شما قوی باشد اما باید شور وشوق نوشتن در وجودتان باشد.


http://beaguide.about.com/
about.com یک وبسایت مرجع معتبر می باشد که در آن مطالبی درباره موضوعات گوناگون از علوم تندرستی ، آشپزی، سیر و سفر و غیره وجود دارد.مطالب این وبسایت توسط کارشناسانی تهیه می شود که به آنها راهنما (guide ) گفته می شود. مبلغی که به هر راهنما پرداخت می شود بنابر آمار بازدید مطالب وبلاگ او متغیر خواهد بود اما وبسایت about.com ضمانت می کند که درآمد راهنما از 725 دلار در ماه کمتر نباشد. قبل از تقاضا برای همکاری، فهرست موضوعاتی که برای آنها راهنما مورد نیاز است را مطالعه نمایید.


http://www.blogburner.com/index.html
مطالب ارسالی شما را بصورت وبلاگ منتشر می کند و برای آن مخاطب جذب مینماید. 50% از درآمد تبلیغات برای شماست و 50% برای blogburner . برای همکاری نیاز دارید که اکانت google adsense نیز ایجاد نمایید.


http://digitaljournal.com/
پس از ثبت نام برای پست هر مطلبی جداگانه باید apply نمایید. در صورت پذیرش آن مطلب مبلغی به شما پرداخت می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر