سه‌شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۸

آموزش روشهای کسب درآمد از اینترنت

این وبلاگ، یک وبلاگ آموزشی است. مقالاتی که در این وبلاگ منتشر می شودو نیز لینکهایی که معرفی می گردند در واقع نوعی هدف آموزشی را نیز دنبال می کنند. برای کسانی که دنبال برنامه های آموزشی مدون هستند و می خواهند با کارشناسان و سایر کاربران تبادل نظربیشتری داشته باشند این برنامه آموزشی را معرفی می کنیم :
آموزش کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای اینترنتی (حضوری و از راه دور)
هدف از اجرای این برنامه آموزش افرادی است که دنبال حرفه ای مدرن و امروزی هستند و به درآمد نامحدود می اندیشند.
آیا تاکنون به این فکر افتاده اید که خودتان یک وبسایت اینترنتی راه اندازی کنید و کسب و کار مستقل خود را اداره کنید؟
با راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی ، جهانی می شوید و می توانید سطح درآمد خود را به سطح استانداردهای جهانی برسانید. اگر می خواهید با دنیای جدیدی اشنا شوید و شما هم بگونه ای کار و زندگی کنید که شایسته انسان قرن بیست ویکم است، هر چه سریعتر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود اقدام نمایید. در دنیای امروز راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.نرم افزارهای مدیریت محتواء یا CMS امکان طراحی وبسایت برای افراد مبتدی را نیز بوجود آورده اند. با شرکت در دوره آموزشی مدیریت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما هم می توانید صاحب کسب وکاری مستقل شوید.به خاطر داشته باشید که:
- راه اندازی کسب و کار اینترنتی نسب به سایر کسب و کارها نیاز به سرمایه گذاری ناچیزی دارد.کسب و کارهای اینترنتی را می توان از منزل نیز اداره کرد و نیازی به داشتن مغازه یا دفتر کار مجزا وجود ندارد.
- درآمد کسب و کارهای اینترنتی بیشتر از سایر کسب وکار هاست، چون در اینترنت این امکان وجود دارد که خدمات و محصولات شما به تمام مردم جهان ارائه شود.

اگر براستی می خواهید حرفه ای مدرن و امروزی بیاموزید، دنبال شغلی با پرستیژ و درآمدی بالا هستید، هر چه سریعتر برای شرکت در این دوره ها اقدام کنید

در دوره آموزش کسب و کار اینترنتی شما با روش راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار مستقل آشنا می شوید و در طول دوره اموزشی یک پروژه را با کمک مشاورتان به نتیجه می رسانید و در واقع بعد از پایان دوره،صاحب یک کسب وکار مستقل نیز خواهید شد.پیش از اقدام جهت ثبت نام در این دوره اموزشی جهت شرکت در جلسه مشاوره با دفتر موسسه تماس بگیرید.

برنامه آموزش راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای اینترنتی
آشنایی با مبانی کلی کارآفرینی: را ههای رسیدن به قوه خلاقه، نحوه هدف گذاری و برنامه ریزی، تفاوتهای روش زندگی کارآفرین و کارمند، مهارتهای ارتباطی

- آشنایی با مزایای کسب و کار اینترنتی و نحوه هدایت تکنیکهای فوق برای این نوع کسب و کار ها

- آشنایی کلی با انواع روشهای کسب درآمد از وبسایت

- چگونگی ایجاد و مدیریت برنامه فروش آنلاین

- روشهای جذب مخاطب برای وبسایت

- بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو

- آشنایی با سیستمهای تبیلغاتی هوشمند مانند گوگل ادسنز و نحوه کار با آنها

- انجام مشاوره کلی جهت ایجاد یا تقویت انگیزه کارآفرینی در هنرجو، آگاهی از مزایای کارآفرینی در برابر کارمندی

- بررسیهای لازم جهت کمک به هنرجو در انتخاب موضوع فعالیت برای پروژه های عملی و انتخاب سیستم درآمدزایی مناسب

- جلسات مختلف مشاوره جهت پیگیری روند عملی پروژه و راهنماییهای لازم به هنرجو

مدت دوره: براساس پروژه انتخابی هنرجو متغیر بوده و حداکثر سه ماه می باشد.

شهریه دوره : 96000 تومان

مهم: کسانی که در تهران زندگی نمی کنند و امکان شرکت حضوری در جلسات آموزشی ما را ندارند، می توانند این برنامه را بصورت غیر حضوری بگذرانند.
برنامه آموزش غیر حضوری راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای اینترنتی از طریق یک وبسایت آموزشی در اختیار شما قرار می گیرد. این روش آموزش از راه دور کاملا" مدرن بوده و بر روشهای سنتی آموزش از راه دور مانند ارسال کتاب یا سی دی مزیتهای فراوانی دارد. در این روش ارتباط دو جانبه ای بین هنرجو و آموزش دهنده برقرار می شود و هنرجو می تواند تمامی پرسشها و گزارش برنامه های کاری خود را با مربی درمیان بگذارد تا پاسخها و راهنماییهای لازم را دریافت نماید.دوره آموزش راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای اینترنتی براستی می تواند تحول چشمگیری در زندگی شغلی شما ایجاد نماید. پس هر چه سریعتر جهت ثبت نام و ورود به این برنامه با ما تماس بگیرید.
توجه: برنامه اموزش کارآفرینی در حال حاضر ارائه نمیشود و این پست قدیمی است.

۶ نظر:

  1. سلام آقای گلچین فر. من کل مطالب بلاگ های شما رو خوندم و جدا چیزای جدیدی رو یاد گرفتم که در این مدتی که دنبال کسب درآمد اینترنتی بود ، به این موضوعات توجهی نداشتم.جا داره بهتون خسته نباشید اساسی بگم.
    راستش من مدت زیادیه که به دنبال درآمد اینترنتی هستم راه های زیادی رو دیدم ولی چون با عقلم کنار نمی اومدم امتحان نکردم . مثلا : درآمد ماهانه 100 ملیونی و از این حرف ها که شما بهتر می دونی. حالا می خوام به حرف هایی که گفتین اعتماد کنم و امتحان کنم.امید وارم کمکم کنید و راهنمایی کنید. اگه ممکنه هر توضیحی که لازمه رو بهم بدید این میل منه Arash.havadar@yahoo.com حرف آخر اینکه من و فرآموش نکنید چون حالا حالا ها باهاتون کار دارم و اینم می دونم که یه روز به هدفم که کسب درآمد هست میرسم ، شک ندارم . شما هم شک نکنید . مطمعنم که پولدار میشم.منتظرتونم.

    پاسخحذف
  2. با سلام وخسته نباشید وخداقوت به شما کارآفرینان که سرمایه ی اصلی ما هستید با وجود این همه کارآفرینی بازهم مشکلاتی بر سر راه مردم وجود دارد که انشا الله بتوان با کمک دولت آنرا رفع کرد
    jawede@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. سلام و خسته نباشید
    چند وقتی هست که با وبلاگ شما آشناشدم. من ساکن تورنتوی کانادا هستم و مایلم که در دوره های شما شرکت کنم. ایمیلی ازتون پیدا نکردم. در صورت امکان با من تماس بگیرید.
    kiano@photographer.net
    سپاس
    کیان

    پاسخحذف
  4. با سلام و عرض ادب
    من خیلی تمایل دارم در این دوره های اموزشی شرکت کنم. لطفی کنیدو نحوه عملکرد رو واسم میل کنید.
    محبوبهwww.azizi.mahbobeh@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. سلام منم می خواهم که هز راهنمایی های شما استاد عزیز استفاده کنم.
    hadimokhtaryan@yahoo.com

    پاسخحذف
  6. آیا شما امکاناتی برای آموزش افراد مقیم خارج از کشور هم دارید
    با تشکر
    eck_rock@yahoo.ca

    پاسخحذف