سه‌شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۸

وبسایت های Paid to Click

بعضی وبسایت ها در اینترنت هستند که به شما در قبال ورود به بعضی لینکها و مشاهده تبلیغات، مبالغی را پرداخت می کنند، روش کار به این ترتیب هست که شما در ابتدا عضو این وبسایتها می شوید و از جانب وبسایتهائی که عضو شده اید ایمیلهائی دریافت می کنید که حاوی لینکهای تبلیغاتی هستند. با ورود شما به این لینکها و مشاهده تبلیغات، مبلغی به حساب شما واریز می شود. البته بعضی از این وبسایتها از شما می خواهند که بعد از ورود به لینک مربوطه عمل خاصی را نیز انجام دهید، مثلا sign up شوید و در این صورت پول به حسابتان واریز خواهد شد. ممکن است بپرسید که این کار من چه سودی برای شرکت پرداخت کننده مبلغ دارد؟!
پاسخ این است که امروزه تبلیغات در دنیای تجارت اهمیت بسیار زیادی دارد . برای شرکت تبلیغ کننده بسیار مهم است که با این روش میلیونها نفر در جهان تبلیغات مربوطه را مشاهده کنند.
سوال: من که قصد خرید ندارم و فقط برای کسب درآمد روی آگهی کلیک میکنم ، اصلا ممکن است در زمان کلیک پولی هم نداشته باشم ،آیا باز هم شرکت آگهی دهنده سودی می برد؟
پاسخ: شما هر روز در محیط زندگی خود تبلیغات بیشماری را ملاحظه می کنید ، نگاهی به تبلیغات اطرافتان بیندازید: ال جی ، سونی، ایران سل و.... می دانید شرکتهائی که جهت این تبلیغات هزینه می کنند چه مبالغ هنگفتی پرداخت می کنند؟ در دنیای واقعی چشمان شما این تبلیغات را می بیند بدون آنکه به شما پولی پرداخت شود. اما در دنیای مجازی شما بابت دیدن همین تبلیغات نیز پول دریافت میکنید. برای شرکتهای آگهی دهنده این مبالغ بسیار نا چیز هستند و آنها باور دارند هرچه مردم بیشتری در جهان این تبلیغات را ببینند ، مشتریان بالقوه برای آنها ایجاد خواهد شد و در دراز مدت سود خواهند برد. بی جهت نیست که تابلوهای تبلیغاتی را، حتی در فقیرترین محلات شهرنیز می توان مشاهده کرد.
امکانات اولیه

امکانات اولیه ای که برای متقاضیان کار با ایمیلهای پولساز مورد نیاز می باشد عبارتند از : یک کامپیتر شخصی متصل به شبکه اینترنت ، ایمیل ویژه و حساب بانکی الکترونیکی که در ذیل هر سه مورد را توضیح خواهیم داد:
کامپیتر شخصی متصل به اینترنت:
توجه داشته باشید که از هر کامپیوتری فقط با یک ID میتوان در یک وبسایت خاص عضو شد.بعنوان مثال اگر شما در منزلتان تنها یک کامپیوتر دارید و یکی از افراد خانواده شما عضو سایت پولساز X است و ایمیلهای آن را دریافت میکند، دیگر شما نمی توانید با همان کامپیوتر عضو سایت پولساز X شوید. اگر هم عضو شوید و ایمیل دریافت کنید پولی به شما پرداخت نخواهد شد. وبسایتهای مربوط به ایمیلهای پولساز بدین دلیل به IP آدرس اعضاء توجه دارندکه یک نفر نتواند با چند ID مختلف در یک وب سایت ثبت نام نماید.
ایمیل ویژه : از آنجایی که اگر بخواهید در این حوزه فعالیت نمائید باید در سایتهای مختلف عضو شوید و آدرس ایمیل خود را در اختیار آنها قرار دهید و روزانه ایمیلهای متعددی دریافت می کنید که بعضی از آنها ممکن است مزاحم هم باشند، بهتر است یک Email جداگانه برای اینکار باز کنید.
حساب بانکی مجازی:
وبسایتهایی که ایمیلهای پولساز ارسال می نمایند معمولا با بانک های مجازی خاصی کار می کنند و شما جهت دریافت دستمزد خود باید در یکی از این بانکها حساب داشته باشید. بطور کلی افتتاح حساب در بانکهای مجازی ، کار بسیار ساده و آسانی می باشد، اما متقاضیانی که در ایران زندگی می کنند با دو مشکل مواجه هستند:
- تعدادی از این بانکها برای ایرانی ها حساب باز نمی کنند، سعی نکنید آنها را فریب بدهید چون بعدا ممکن است در دریافت پول خود از آنها دچار مشکل شوید

- تعدادی از این بانکها برای مشتریان ایرانی نیز حساب باز میکنند اما دسترسی به آنها با هر سرویس دهنده اینترنتی ( ISP ) ممکن نیست. جهت ورود به این سایتها بهتر است ISP های مختلف را امتحان کنید.
تعدادی از بانکهای مجازی که مورد قبول بسیاری از سایتهای PTC هستند عبارتند از:
Stormpay , paypal , money bookers , alert pay & e-gold و....
اگر برای افتتاح حساب بانکی مشکل دارید، می توانید از وبسایت واسطه ای استفاده نمائید.

یافتن وبسایتها
اگر امکانات اولیه را فراهم نموده اید، اکنون باید وبسایتهای PTC را بیابید. با جستجو در Google , Yahoo , Live یا موتور جستجوهای دیگر می توانید صدها یا شاید هزاران وبسایت بیابید. اما هنوز نکات مهمی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. برای عضویت عجله نکنید.
بعضی از این وبسایتها به کاربرانی که از کشورهای خاصی تقاضاء ثبت نام کنند، پول پرداخت می کنند. ممکن است ایران جزو این کشورها نباشد.
ثبت نام در همه این وب سایت ها رایگان نیست، بعضی از وبسایتها کاربران خود را به چند گروه تقسیم می کنند. بعضی از این گروهها حق عضویت پرداخت می کنند و دستمزد بیشتری هم دریافت می کنند.
و از همه مهمتر، اعتبار این وبسایتها:
معمولا پرداخت وجه این وبسایت ها در دوره زمانی خاصی انجام می شود. از کجا اطمینان دارید که در زمان پرداخت دستمزد شما وبسایت مربوطه وجود داشته باشد. اگر به منابعی که در سالهای گذشته ( یا حتی در مواردی در ماههای گذشته) تهیه شده است مراجعه نمائید خواهید دید که بسیاری از آن وبسایتها دیگر وجود ندارند یا دامنه (domain) آنها فروخته شده است. هیچکس نمی تواند به شما تضمین بدهد شرکتها و وبسایتهایی که در این حوزه کار می کنند در آینده وجود خواهند داشت و به تعهدات خود عمل خواهند کرد. پس چه باید کرد؟!.

انتخاب وبسایتها جهت ثبت نام: بعضی ها پیشنهاد می کنند که در وبسایتهای ایرانی درآمدساز ثبت نام کنید. البته این روش خوبی است اما تعداد این وب سایتها محدود است و پرداخت آنها اندک. ثبت نام در وبسایتهای خارجی موجب کسب درآمد ارزی می شود که برای کشور ما هم بسیار مفید است.
ثبت نام در وبسایتهای مختلف: از آنجایی که هر وبسایت تعداد محدودیٍ ایمیل برای شما ارسال می نماید، برای کسب درآمدی قابل توجه باید در وبسایتهای مختلفی عضو شوید، به هر حال همیشه باید برای این موضوع هم جایی بگذارید که تعدادی از این وبسایتها نتوانند به تعهدات خود عمل کنند.بنابراین هرچه انتخاب شما دقیق تر باشد امید به درآمد بیشتری خواهید داشت.
دراینجا تعدادی از وبسایتهایی را که با ثبت نام در آنها ایمیلهای پولساز دریافت می کنید
معرفی شده اند که می توانید کار خود را با آنها شروع کنید:

http://www.uniqpaid.com/
http://www.clixies.com/
http://www.wordlinx.com/
http://www.tempscript.com/
http://www.irelandclicks.info/
http://www.elephant-mails.com/

توجه داشته باشید که لیست فوق تنها جهت آشنایی شما با نحوه کار این وبسایها ارائه شده است و بهیچ عنوان بمعنی تایید صحت کار وبسایتها نمی باشد.تعداد وبسایتهای متقلب در این روش معملا بسیار بیشتر از وبسایتها خوش حساب می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر