چهارشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۸

کسب درآمد از اینترنت برای عموم افراد

امروزه اینترنت وارد تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی زندگی ما شده است. می توان از طریق اینترنت خرید کرد، موزیک یا فیلم دانلود نمود، به اخرین خبرها و اطلاعات دسترسی پیدا کرد و حتی در عالم مجازی با کسانی دوست شد.خب این اینترنت که اینهمه کارایی دارد، آیا می تواند وسیله ای بشود برای کسب درآمد و بدست آوردن پول؟ همه می دانیم که بلی. ما وبسایتهای بزرگی را می شناسیم که درآمدهای کلانی را برای صاحبان خود ایجاد نمده اند، اما سئوال مهم این است که آیا افراد عادی هم می توانند از طریق اینترنت درامدی قابل توجه بدست آورند؟ پاسخ ما به این پرسش مثبت است.بعبارت دیگر ما ادعا می کنیم که همه افراد می توانند از طریق کار با اینترنت به پول و درآمد برسند و برای این ادعای خود دلایلی هم داریم. اگر شما در مورد کشور هندوستان مطالعه کنید، متوجه می شوید که میلیونها نفر در این کشور، درآمد خود ار از طریق کار با اینترنت بدست می آورند.اغلب خانمهای خانه دار در هندوستان روزانه چند ساعت از وقت خود را در اینترنت می گذرانند تا درامدی کسب نمایند..حتی دولت هند نیز از این برنامه ها حمایت می کند و انها را برای رفع مشکل اشتغال در این کشور پرجمعیت بسیارمفید می داند.در سایر کشورها و از جمله در ایران ما هم افرادی هستند که اینترنت درآمد بدست می آورند. از آنجا که اینترنت رسانه ای عمومی و جهانی است اگر هندیها می توانند از آن درآمد کسب کنند پس ما هم در ایران می توانیم.
در ایران هنوز بسیاری از مردم با این روشها آشنایی ندارند و به نظر می رسد که باید با اموزش و اطلاع رسانی صحیح مردم را به آگاهی لازم رساند.در مورد بحث کسب درامد از اینترنت بقول معروف حرف و حدیثهایی بی مورد هم شنیده می شود که بد نیست مروری هم برآنها داشته باشیم
اظهارات افراد بدبین: عده ای از مردم فکر می کنند که کسب درآمد از اینترنت برای عموم مردم اصلا" امکان پذیر نیست و ادعا در این مورد دروغ است. این افراد آدمهای بدبین هستند،آنها ممکن است حتی نسبت به خود اینترنت هم نظر مساعدی نداشته باشند.این گروه وقتی درباره رسانه ای صحبت می شود فقط به جنبه های منفی آن فکر می کنند.اینها افرادی هستند که به روشهای سنتی کار ،زندگی و فکر می کنند و اصولا" در برابر هر پدیده جدیدی مقاومت می کنند. مشورت با این افراد در مورد هر موضوعی می تواند باعث ایجاد ترس یا اضطراب شود. آنها فقط سعی می کنند که دیگران را از پویایی باز دارند و بخودشان هم حتی این زحمت را نمی دهند که دنبال تحقیق و مطالعه بروند. این هم نمونه ای از گفتگو با این افراد:
- می خاهم بدنبال برنامه کسب درامد بروم.
* اوه، مواظب باش کار خلاف یا غیر قانونی نباشه.
- نه بابا خلاف چیه. شنیدم روشی هست که با مشاهده تبلیغات میشه پول درآورد.
* این دیگه چه روشیه؟ کی اینو بهت گفته؟
- یک موسسه آموزشی میگه روشهای کسب درآمد از اینترنت رو آموزش میده.
* از همین موسسات کلاهبرداره دیگه، لابد میخواد ازت پول بگیره!
- کلاهبردار چیه، اونا سالهاست دارند فعالیت می کنند و آدمهای معتبری هستند.
* اصلا" چه تضمینی داره آموزشهاشون بدرد بخور باشه و بشه از طریق اونها پول درآورد؟
- اونا مقالات زیادی روی اینترنت منتشر می کنند، من من خیلی از مقالاتشون را خوندم و بسیار مفید بوده.معلوم است در کارشان کاملا" تخصص دارند و وارد هستند.
* حالا ببین کی بهت گفتم اینا همش سرکاریه.
مشورت کردن با این افراد و صرف وقت برای آنها کاملا" بیهوده است و حتی می تواند ذهن شما را مغشوش نماید.سعی نکنید آنها را قانع کنید. آنها اگر منطقی بودند لااقل درباره کاری که از آن اطلاعی ندارند، اینقدر قاطعانه اظهار نظر نمی کردند.
همیشه برای مشورت در کاری، سراغ کسانی بروید که از دانش و آگاهی کافی در آن زمینه برخوردار هستند.
موقعیت ایران: برخی از افراد که البته کمی از گروه قبلی بهتر هستند، اظهار می کنند که می توان از طریق اینترنت درآمد بدست آورد ولی اینکار برای ایرانیها میسر نیست. این افراد برای اینکه حرف خود را منطقی جلوه بدهند از این عبارت استفاده می کنند که ایران تحریمه.این استدلال نیز کاملا" نادرست است.در واقع موسسات مالی امریکایی(بانکها و موسسات انتقال پول) بطور مستقیم با ایرانیها کار نمی کنند و این باعث برخی محدودیتها شده است اما بهیچ وجه مانع از فعالیت کسب درآمد توسط ایرانیها نبوده است.
تعداد بسیار زیادی موسسات مالی غیر امریکایی در جهان وجود داردند که برای کار با ایرانیها هیچ مشکل و محدودیتی ندارند.در واقع برای همکاری با یک یک وبسایت یا سیستم کسب درآمد باید تنها متوجه این نکته باشیم که روش پرداخت از طریق موسسات مالی امریکایی نباشد، مطمئن باشید که محدودیت دیگری وجود ندارد.(هرچند همین محدودیت مذکور نیز میانبرهایی دارد)

برنامه اموزش عمومی روشهای کسب درآمد از اینترنت
در این برنامه آموزشی ما روشهای ساده کسب درآمد از اینترنت را بشما ارائه می کنیم.وبسایتهای بین المللی را برای کسب درآمد به شما معرفی می کنیم و نحوه کار با آنها را آموزش می دهیم. وبسایتهای معرفی شده:
- تجربه شده هستند و بابت متقلب نبودن و پرداخت بموقع داشتن کاملا" بررسی شده اند.
- روش کار با آنها ساده است و همه افراد می توانند در آنها فعالیت کنند و درآمد کسب نمایند.
- از سیتمهای پرداخت غیر امریکایی استفاده می کنند و کاربران ایرانی برای دریافت درآمد خود از آنها مشکلی ندارند.
اگر شما هم بدنبال کسب درآمد با روشهای اینترنتی هستید و باور دارید که برای صحیح انجام دادن هرکاری باید بسراغ مشاوران آزموده رفت، با آنها مشورت کرد و از آنها آموزش گرفت، دست شما را به گرمی می فشاریم.
برنامه های آموزشی ما بصورت حضوری و آموزش از راه دور ارائه می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر