چهارشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۸

کسب و کار خانگی

رویای کار در منزلوقتی اندیشه کار در منزل به ذهن انسان می رسد روزهای طلایی شروع می شود. اگر شرکتی پیدا شود که کارهایش را به من واگذار کند تا انها را در منزل انجام دهم چقدر خوب و عالی خواهد شد، هم به کارهای منزل می رسم و هم اوقات تلف شده در خانه را صرف پول درآوردن می کنم. در ضمن مجبور نیستم در ترافیک سنگین شهری هر روز در محیطهای استرس زای اداری و تجاری حضور داشته باشم. این اقکار طلایی شما را وادار می کنند تا حرکتی کنید و به جستجوی کار در منزل بپردازید و لابد با این روشها تلاش می کنید که به این رویا جامعه عمل بپوشانید:
روزنامه هابسراغ روزنامه ها می روید و در ستون کار در منزل بدنبال آگهی ها می گردید. راهنمای روزنامه همشهری در این موارد منبع اصلی برای شهروندان تهرانی است.اما بگذارید خیالتان را راحت کنم.اگر با این اگهی دهنده ها تماس بگیرید همه یک مطلب را بشما خواهند گفت:
"پول بدهید. آموزش ببینید، سپس ما به شما کار می دهیم تا در منزل انجام دهید و درامد کسب کنید".
اگر پولی برای آموزش دیدن ندارید یا نمی خواهید چنین بودجه ای صرف کنید ، بیهوده وقتتان را با این پرسش تلف نکنید که نمی شود کار را به من یاد بدهید و هزینه آموزش را از دستمزدم کم کنید یا برای آزمون صحت درستی کار آگهی دهنده، نگویید که من خودم کار را بلدم پس به من کار بدهید. بشما قول می دهم که اینها حرفها نتیجه ای ندارد.
کار در منزل و اینترنت
وقتی از روزنامه ها ناامید شدید بسراغ اینترنت می روید و به جستجوی عبارت کار در منزل می پردازید. اینبار امیدوار هستید که در این شبکه عظیم جهانی لااقل کسی پیدا شود که بشما کاری بدهد تا در خانه انجام دهید.اما جستجو درباره این عبارت در اینترنت شما را به چه وبسایتهایی می رساند:
نیازمندیها: اینها وبسایتهایی هستند شبیه به همان نیازمندیهای روزنامه و دست بر قضا همگی نیز در میان آگهی ها یشان بخشی دارند بنام کار در منزل.تفاوت این وبسایتها با روزنامه ها در این است که در آنها به کرات با آگهی های تاریخ گذشته مواجه می شوید و واقعا" سردرد می گیرید.داستان تبلیغات این وبسایتها هم در نهایت با روزنامه ها تفاوت چندانی ندارد جز انکه در میان این آگهی ها تعدادی سی دی فروش هم وجود دارند که سی دی های آموزشی برای کار در منزل یا نرم افزارهایی را عرضه می کنند.اگر دوست دارید خوتان این تجربه را بدست آورید پس سری به این سایتها بزنید:
http://www.niazerooz.com/ http://www.istgah.com/ http://www.pooyaonline.net/ http://iran-tejarat.com/ http://www.niazmandi.com/
http://iran-tejarat.com/ http://www.7gardoon.com/ http://www.payamsara.com/ http://www.novintabligh.com/ http://www.fbazar.com/
 / http://www.agahi24.com/ http://7rang.ir/ http://www.niaziran.com
سی دی فروشها: سی دی فروشها اگرچه در نیاز مندیها تبلیغات می کنند اما معمولا" خودشان هم وبسایتها یا وبلاگهای مستقلی دارند.
مقالات آموزشی: سایتها و وبلاگهایی هم وجود دارند که مقالات آموزشی درمورد کار در منزل به شما ارائه می کنند. مانند این سایت:
http://www.jobportal.ir/
مطالعه این مقالات می تواند مفید باشد اما برخی از آنها بطرزی تابلو عینا" از منابع خارجی ترجمه شده اند و ممکن است برای ایرانیها کاربرد چندانی نداشته باشند.
بازار کار در منزلرویای اولیه و دلپذیر کار در منزل دوام چندانی نداشت.بگذارید خیالتان را راحت کنم این جستجو راه بجایی نخواهد برد. زیرا از اساس بر فرضیه ای نادرست شکل گرفته است. شرایط بازار کار در ایران بگونه ای نیست که کار مازادی در شرکتها وجود داشته باشد تا بمن و شما واگذار شود و در منزل انجام شود مگر در مواردی خیلی خاص که
کارجو تخصصی نایاب و مورد نیاز کارفرما داشته باشد و این واقعا" استثنایی و نادر است.
با این همه در مواردی ممکن است برخی دفاتر حاضر شوند بما کاری بدهند که در منزل انجام دهیم:
- وقتی کاری حرفه ای انجام دهیم و دستمزد بسیار اندکی بگیریم.فراموش نمی کنیم که در بازار کار ایران سطح دستمزدها بطور کلی پایین است و کارکنان را راضی نمی کند حال چه رسد به اینکه بخواهیم همین دستمزد اندک را هم به کمتر از نصف کاهش دهیم.
- بازاریابی کنیم. اگر بخواهیم کالا یا خدمات کسی را بفروشیم همیشه برایمان کار وجود دارد.اما در این مورد نیز داشتن روابط عمومی قوی و تلاش زیادی نیاز است که معمولا" با درآمد ایجاد شده همخوانی ندارد.
بنظر من آنچه از آموزشهای غیرحرفه ای کار در منزل حاصل خواهد شد معمولا" فراتر از موارد فوق نخواهد بود و ارزش صرف وقت و هزینه را نخواهد.
راه حل اساسی برای متقاضیان کار در منزل
بنظر ما راه حل اساسی برای متقاضیان کار در منزل بویژه در ایران کارآفرینی در منزل است.بجای آنکه بدنبال آن باشید تا شرکتی کارهایش را با صد منت بشما واگذار کند و دستمزد ناچیزی بابت آن دریافت کنید، خودتان کسب و کاری راه اندازی کنید.بله چرا که نه، شما هم می توانید کسب و کار مستقل خود را داشته باشید.دنیای امروز دنیای ارتباطات است. اینترنت این امکان را در اختیار همه ما قرار داده است که بسیار ساده تر از گذشته بتوانیم در خانه حرفه ای مستقل داشته باشید.
اگر هنوز نمی دانید چگونه و چطور وارد عمل شوید و از کجا آغاز کنید. با دفتر ما تماس بگیرید، خدمات مشاوره ای ما در اختیار شماست.

۲ نظر:

  1. سلام کلیه امور مالی وحسابداری خود را به ما بسپارید داود گایینی 09122161386

    پاسخحذف
  2. پسر جان لااقل کمی هم درمورد خودت توضیح می دادی تا ببینیم امور مالی خود را به چه کسی می توانیم واگذار کنیم.

    پاسخحذف