دوشنبه، دی ۲۱، ۱۳۸۸

وبلاگ کارآفرینی

در حدود شش ماه است که از عمر این وبلاگ می گذرد. می خواهم نکته مهمی را با شما در میان بگذارم. ما در کشور تا دلتان بخواهد، مرکز کارآفرینی، دانشکده کارآفرینی، خانه کارآفرینی، مرکز گسترش کارآفرینی و خانه کارآفرینان داریم. بسیاری از این مراکز مدتهاست وبسایت های بزرگی دارند که توسط چندین نفر اداره می شود و برخی از آنها نیز از بودجه دولتی استفاده می کنند. اما این وبلاگ که پیش رو دارید از هیچ کجا کمک دریافت نمی کند و در این مدت کوتاه توانسته است در موتورجستجوی گوگل بر بسیاری از سایتهای مورد اشاره پیشی بگیرد و رتبه بالاتری کسب کند.اکنون دیگر هرکسی که در جستجوی اطلاعاتی درمورد کارآفرینی در اینترنت باشد، از طریق گوگل به این وبلاگ هدایت می شود.هر کاربری هم که بخواهد مقالاتی در مورد کارآفرینی پیدا کند، گوگل این وبلاگ را پیشنهاد خواهد کرد.
این وبلاگ خود نمونه ای موفق از کارآفرینی در اینترنت است. روزبروز بر تعداد کسانی که از برنامه های آموزش کارآفرینی ما استقبال می کنند، افزوده می شود. مردم بخوبی آگاه هستند که کارآفرینی را باید از کسی آموخت که خود کارآفرین باشد.جلسات آموزشی مفید درمورد کارآفرینی توسط کارآفرینان اداره می شود و نه توسط کارمندانی که برای دریافت حقوق بر مبنای ساعت کار، تلاش می کنند. در بحث کارآفرینی می دانیم که این زمان نیست که به کارما ارزش می دهد بلکه دستاورد است که سبب ایجاد ارزش می شود.
اگر فکر می کنید که این توان را دارید که خودتان کسب و کاری مستقل را اداره نمایید، پس شما هم در برنامه های آموزش کارآفرینی ما شرکت کنید.

۴ نظر:

  1. ایران پروژه
    ### بزرگترين سايت دانلود و فروش و سفارش انواع پروژه هاي دانشجويي ###

    http://www.portal.iranporoje.com/
    مقالات و پايان نامه ها
    پروژه کارافريني
    پروژه مالي
    پروژه کارآموزي
    پروژه مهندسي نرم افزار
    پروژه مستند سازي
    پروژه طراحي وب
    پروژه شبيه سازي
    پروژه دايرکتور/ Director
    پروژه دلفي
    پروژه پاسکال
    پروژه ويژوال بيسيک
    پروژه C++ , C
    پروژه #C
    پروژه PHP
    پروژه ASP
    پروژه پايگاه داده
    پروژه آمار مهندسي Access و Excel
    پروژه هاي مولتي مديا

    همراه: 09188665650
    mail:smmoosaviyan@yahoo.com

    http://www.portal.iranporoje.com/
    http://www.iranporoje.com/

    پاسخحذف
  2. جشنواره دانشجویی نوآوری و مدیریت کسب و کار
    www.businessadvisor.ir

    پاسخحذف
  3. باسلام
    از وبلاگ پربار شما استفاده کردیم،ما به عنوان یک ایرانی ازشما که در ارتقای فرهنگ ایران زمین کوشا بودید تشکر میکنیم.منتظر دیدار شما از وبلاگ خود(http://ramzkarafarini.loxblog.com) هستیم.
    زهر

    پاسخحذف
  4. سلام. ممنون از وبلاگ خوبت.
    این هم یه سایت واسه خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم(امیدوارم به گسترش تجارت الکترونیک کمک بکنه)
    www.haminaa.com

    پاسخحذف