یکشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۸

برنامه واسطه گری برای وبلاگ نویسان فارسی

پیشتر در مقاله روشهای کسب درآمد از وبسایت خوتان در مورد افلیت affiliate programs یا همان واسطه گری فروش توضیح داده ایم. در این روش شما بجای اینکه مستقیمن فروشگاهی در وبسایت یا وبلاگ خود ایجاد نمایید، مخاطبین خود را به یک فروشگاه اینترنتی هدایت می کنید و بابت خریدهای آنها پورسانت خود را دریافت می کنید. در فروشگاههای اینترنتی معمولن رقم این پورسانت بالا است و ممکن است از 30 درصد تا 70 درصد باشد. البته همیشه تنها به رقم پورسانت توجه نداشته باشید، قیمت کالا، کیفیت آن و امکان خرید توسط بازدید کننده همه دارای اهمیت هستند.
واسطه گری در فروش یکی از مدل های بسیار جالب توجه در بحث کارآفرینی از طریق اینترنت است و یکی از کم هزینه ترین روش های ایجاد کسب و کار خانگی است. اگر وبلاگ شما به زبان فارسی است برای شرکت در برنامه های واسطه فروش باید دقت و مطالعه کافی داشته باشید. بسیاری از وبسایتها سفارشات مشتری را بدرستی به شما گزارش نمی کنند، و حتا در پرداخت پورسانت نیز بدقولی می کنند.
اخیرن سرویس وبلاگ نویسی میهن بلاگ Mihanblog خدمات افلیت را هم به سرویس های خود افزوده است. این سرویس که در میهن بلاگ فروشگاه نامگذاری شده است وبلاگ شما را به یک فروشگاه مجازی متصل می کند و بابت خرید مخاطبین وبلاگ شما مبلغی به حسابتان واریز می شود.انتخاب نوع کالاهای قابل نمایش در وبلاگ نیز با خودتان است.هر چند هنوز این فروشگاه چندان توسعه نیافته است اما با توجه به اعتبار میهن بلاگ فکر می کنم که انتخابی مناسب باشد. لااقل به میهن بلاگ می توان اعتماد بیشتری داشت.
آموزش کارآفرینی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر