سه‌شنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۸

اکبر جوجه

اکبر گلبادی به یقین یکی از کارآفرینان موفق ایرنی است. مسافران شمال نام رستورانهای زنجیره ای اکبر جوجه را بخوبی می شناسند. او دستورالعمل خاصی را برای طبخ مرغ بکار می گیرد. در رستورانهای اکبر جوجه مرغ یکروز در آب و لیمو نگهداری می شود و بعد سرخ می گردد.

اکبر گلبادی که نخستین رستوران خود را در شهر گلوگاه افتتاح کرد، شهرت فراوانی کسب کرده است و امروزه نام او بر سر در یک رستوران حتا کیلومترها دور از شهر و آبادی یعنی غذای سالم و با کیفیت.هرچند میمونهای عالم کسب وکار خواسته اند از نام او سوء استفاده کنند ولی مسافران همواره در جستجوی اکبر جوجه واقعی یعنی رستورانی که با نظارت اکبر گلبادی اداره می شود، هستند. اکبر جوجه سعی میکند که بهترین کیفیت را ارائه دهد و رضایت مشتریان را جلب نماید.

نکات مهم در روش کار اکبر گلبادی:

- شمال ایران، منطقه ای توریستی است و گذرگاهها و جاده های آن سالانه محل عبور صدها مسافر است. افراد کوته بین همواره فکر می کرده اند که در این گذرگاهها بهتر است به فکر سود کوتاه مدت باشند چون هر غذایی با هر قیمتی به مسافر بدهند همواره مشتریان جدیدی خواهند داشت. این رستوران دارهای کوته بین گاه غذایی بی کیفیت را با چند ده برابر قیمت رستوران اکبر به مشتریان فروخته اند و لابد در دل به اکبر که صادقانه کار کرده است خندیده اند. اما اکبر گلبادی بگونه ای دیگر فکر کرده است. او می دانسته است که همواره صداقت و سلامت در کسب وکار بر نیرنگ پیروز می شود و امروز همه ما می بینیم که اکبر پیروز شده است. از میان هزاران رستوران در میان راهها و گذرگاههای شمال نام اکبرجوجه است که همواره می درخشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر