سه‌شنبه، دی ۰۱، ۱۳۸۸

کارآفرینی با گوگل

در مقاله کسب درآمد از گوگل در مورد سرویسهای گوگل ادسنز و گوگل ادوردز توضیات کافی داده ایم. اگر می خواهید با این سرویس ها آشنا شوید به مقاله مذکور مراجعه نمایید. دراینجا برای کسانی که با سرویس گوگل ادسنز آشنایی دارند، چند ابهام و پرسش همیشگی را پاسخ می دهیم:
- این مطلب که برای استفاده از سرویس ادسنز باید حتمن به زبان انگلیسی بنویسید، اصلن صحت ندارد. متاسفانه در یک سایت جامع مقالات کارآفرینی نیز چنین ادعای نادرستی مطرح شده است.آنچه به مقررات ادسنز مربوط می شود، زبان اولیه سایت شماست و نه زبان مقاله ای که منتشر می کنید. زبان اولیه سایت شما می تواند انگلیسی، عربی، روسی، آلمانی یا یکی دیگر از زبانهایی باشد که مورد پشتیبانی سرویس ادسنز قرار دارد. این فقط به زبان اولیه سایت یا وبلاگ مربوط می شود واگر این شرط در سایت یا وبلاگ رعایت شده باشد ، بهر زبانی که مایل بودید می توانید مطالب و مقالات خود را منتشر نمایید از جمله به زبان فارسی.
- اگر مایل نیستید برای دریافت چک از آدرس دوستان یا بستگان خود استفاده کنید، می توانید به یکی از صرافیها مراجعه کنید. صراف، آدرس و نامی را در یکی از کشورها در اختییار شما قرار می دهد . پس از دریافت چک توسط گیرنده، شما معادل ریالی درآمد خود را از صراف تحویل می گیرید.
- اگر در دوره آموزش کارآفرینی ما شرکت کنید، یک وبلاگ برای شما ایجاد می کنیم که که می توانید مطالب خود را به زبان فارسی در آن منتشر کنید. درباره هرموضوعی که خواستید می توانید مطلب بنویسید، تبلیغات ادسنز در وبلاگ شما نمایش می یابد و درآمد شما به حساب خودتان در بانکهای ایران واریز می شود.البته بخشی از درآمد ادسنز در این روش بابت خدمات مورد استفاده کسر می شود.
اگر تازه می خواهید کسب درآمد از ادسنز را آغاز نمایید، توصیه می کنم که حتمن در برنامه آموزش کارآفرینی شرکت کنید. ما برای همه مشکلات احتمالی راه حل هایی اندیشیده ایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر