یکشنبه، آذر ۲۲، ۱۳۸۸

به ریال خرج کنید و به دلار درآمد کسب کنید.

با کمک شبکه جهانی اینترنت شما هم می توانید درآمد ارزی داشته باشید. اگر می خواهید بگویید که از ایران اینکار شدنی نیست چون مقررات سخت گمرکی داریم و از اینجور حرفها، شما هم از همان آدمهای بازنده هستید که در برخورد با هر موضوعی اول ذهنشان سراغ موانع و مشکلات میرود. باید بهتون بگویم که من اصلن با افراد بازنده و منفی بین میانه خوبی ندارم و لطفن از وبلاگ من بروید بیرون اما اگر ذوق زده شده اید و می خواهید بیشتر بدانید پس ادامه این مطلب را بخوانید:
راستش راهکار اصلی اینکار در مغز خودتان است و نمی توان با دستورالعمل کسی، به درامد ارزی رسید. برای بدست آوردن چنین درآمدی باید به کسانی که در آنسوی مرزها هستند کالا یا خدماتی را فروخت و این نیاز به ابتکار و خلاقیت دارد.
یکی از ابتکارات بسیار جالبی که در این زمینه بعمل آمده است، پیشنهاد ارسال هدیه به دوستان و بستگان ایرانیان مقیم کشورهای خارجی است. وبسایت تهران گل در زمینه ارسال گل به داخل ایران فعالیت می کند و سعی می کند که از ایرانیان مقیم کشورهای مختلف در این مورد سفارش بگیرد. می بینید که همیشه افراد مثبت اندیش موفق به انجام کارهایی می شوند که بازندگان از انجام انها ناتوان هستند چون چهارچوب فکریشان اجازه نمی دهد که به چنین نوآوریهایی برسند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر