دوشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۸۸

کار در منزل با اینترنت

می خواهید کاری منسب با درامد 100 درصد تضمین شده داشته باشید؟
با اینکه من خودم با این قبیل کارها موافق نیستم و ترجیح می دهم تا برای خودم کار کنم حتا اگر درامد نداشته باشم اما چنین امکانی را دارم که به همه هموطنانم کار اینترنتی بدهم.
لابد می پرسید چه کاری.کار که از شما می خواهم پست مطلب در تالارگفتمان است. کار دشواری نیست و می تواند درامدی درحدود ساعتی 3000 تومان برای شما ایجاد کند. یعنی با روزی 2 الی 3 ساعت کار روزانه درحدود ماهی دویست هزار تومان کاسب می شوید. فکر میکنم با توجه به سطح دستمزدها در ایران و اینکه اینکار را در منزل خودتان انجام می دهید رقم مناسبی باشد.البته من هیچ محدودیتی برای ساعات کاری شما هم قائل نمی شوم .خواستید ساعات کارخود را چند برابر کنید تا درامدتان هم چند برابر شود.
برای شروع کارنیاز به اموزش دارید. من جلسه اول اموزش را هم بطور رایگان برگزار می کنم و در آن بطور کامل پاسخگوی پرسشهای شما خواهم بود. اگر حال ندارید در یک جلسه رایگان هم شرکت کنید بیخود آسمان و ریسمان را بهم نبافید و درباره من و کارم که هیچ اطلاعی از آنها ندارید، بدگویی هم نکنید.
بهرحال این فرصتی است که در اختیار هردوی ماست. من هم در کل ضرر نمی کنم و بیش از ساعتی سه هزار تومان که به شما پرداخت می کنم، گیر خودم میاد. پس اگر واقعا" اهل کار وپول دراوردن هستی کمی از خودت مایه بذار و شروع کن. هرچه سریعتر با دفتر ما تماس بگیر و برای جلسه رایگان اسمتو بنویس. منتظر دیدنت هستم.

۱۰ نظر:

  1. سلام .اگه توضیح بیشتری دارین میشه ایمیل کنین.
    siavash_loveiran@yahoo.com
    شایدم تهران امدم ولی قبلش یه توضیح لفا بدین یا sms بزنید تا با شما تماس بگیرم09364510656

    پاسخحذف
  2. دوست گرامی همانطور که توضیح داده ایم برای شروع فعالیت نیاز به آموزش می باشد.شرایط شرکت در برنامه های آموزش کارآفرینی در همین وبلاگ توضیح داده شده است.امکان آموزش از راه دور هم وجود دارد.

    پاسخحذف
  3. سلام خسته نباشید من هم مایلم با شما همکاری کنم ولی در استان گلستان زندگی میکنم آموزش از راه دور چطورانجام میشود چطورباید اقدام کنیم
    این آدرس میل منه
    bodan_nabodan110@yahoo.com
    یا اسمس بزنید تماس میگیرم
    09361225264
    منتظرجواب شما هستم

    پاسخحذف
  4. هزينه اموزش چقدر هست؟

    پاسخحذف
  5. هزینه آموزش حضوری و از راه دور یکسان است. اگر توجهکنید در همین وبلاگ دراین موارد توضیحات کافی داده شده است.
    پیروز باشید.

    پاسخحذف
  6. با سلام . من از استان سمنان مزاحم شما می شوم
    می خواستم بپرسم اکنون که امکان حضور در اولین جلسه رایگان شما را ندارم چگون می توانم از راهنمایی های شما بهره ببرم
    sama.smo20@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. با سلام من هم مايل به همكاري در زمينه ي پست مطلب در تالار هستم من روش هاي مختلف كسب درامد از اينترنت را امتحان كردم ولي ناموفق بودم اميدوارم كه مرا كمك كنيد من به اين كار شما خيلي مشتاقم و اميدوارم دوستان خوبي براي هم باشيم و متاسفانه امكان حضور در جلسات اموزشي را ندارم اگر توضيحي لازم است كه به من داده شود با ايميل من تماس بگيريد منتظر شما هستمabadereh@yahoo.com

    پاسخحذف
  8. سلام.من از اردبیل مزاحم میشم لطفاچگونگی اموزش از راه دور را برایم ایمیل کنید ممنونfa_shoaei@yahoo.com

    پاسخحذف
  9. سلام خسته نباشید من هم مایلم با شما همکاری کنم ولی در استان بوشهر زندگی میکنم آموزش از راه دور چطورانجام میشود چطورباید اقدام کنیم
    این آدرس میل منه
    baghak_sah@yahoo.com
    or
    baghaksah@yahoo.com

    پاسخحذف
  10. سلام خسته نباشید من هم مایلم با شما همکاری کنم ولی در استان شیراز زندگی میکنم آموزش از راه دور چطورانجام میشود چطورباید اقدام کنیم

    پاسخحذف