شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۱

برادران ایزدی مشاور خرید خودرو در گرجستان

ایرانیانی که به گرجستان سفر می کنند یا در این کشور زندگی می کنند علاقه زیادی برای خرید خودرو نشان میدهند و پرسشهای زیادی را در این مورد مطرح میکنند. یکی از مشکلات مهم برای خرید خودرو این است که بطور معمول فروشندگان گرجی قیمت بالاتری را برای عرضه خودرو به خارحی ها در نظر می گیرند. همراه داشتن مترجم گرجی هم در این زمینه کمک چندانی نمی کند چون زمانی که خریدار خارجی است قیمت بالاتر خواهد بود. بهترین راهکار برای خرید خودرو به قیمت واقعی اینست که کارشناس و مشاوری مطمئن در کنار شما باشد.
برادران ایزدی نخستین ایرانیانی هستند که بطور رسمی در زمینه خرید و فروش خودرو در گرجستان فغالیت می کنند. دو برادر در تفلیس شرکتی را تاسیس نموده اند که در زمینه واردات خودرو به گرجستان فعالیت میکند و یکی از براداران ایزدی که در آلمان زندگی میکند به کار صادرات خودرو از آلمان به سایر نقاط جهان مشغول است. شرکت انها در گرجستان سال 2011 تاسیس شده است اما در همین مدت کوتاه شهرت بسیار زیادی در بین جامعه ایرانی بدست آورده اند. فرصتی دست داد که با این دو برادر گفتگویی داشته باشم. بخوبی میدانم که راز مهم موفقیت آنها در کسب و کارشان اینست که اتوموبیل را با قیمت بهینه به خریدار عرضه می کنند بنابراین از آنها می پرسم که آیا اینکه مردم برای خرید خودرو به شما مراجعه میکنند به خاطر اینست که خرید اتوموبیل از طریق شرکت شما با قیمت مناسب خواهد بود. پاسخ آنها به این پرسش مفصل بود و اطلاعات مهمی را در بر داشت. من خلاصه گفته های آنها را اینجا بازگو می کنم:
- البته که قیمت نکته مناسبی در هنگام خرید خودرو است و هیچکس دوست ندارد که اتوموبیلی را بالاتر از قیمت واقعی آن خریداری کند ولی این همه ماجرا نیست.در گرجستان خریدار میتواند تا 70 درصد قیمت خودرو را از طریق وام بانکی پرداخت کند که این هم شرایط و مراحل خاص خودش دارد. بعد از خرید اتوموبیل دسترسی به خدمات پس از فروش مانند تعمیرکار یا قطعات یدکی بسیار مهم است. نکات ریز و به ظاهر کم اهمیتی نیز وجود دارند که عدم اگاهی از انها در عمل ممکن است خسارتهایی ببار آورد یا زمان زیادی از دارنده خودرو بهدر بدهد، بعنوان مثال نوع بنزینی که باید استفاده شود یا داشتن کارت پارک شهری و بسیاری از نکات دیگر. ما در همه این زمینه ها اطلاعات و راهنمایی های لازم را در اختیار خریدار قرار میدهیم. کسانی هم که میخواهند اتوموبیل خود را به ایران ترانزیت کنند نیز میتوانند از خدمات و راهنمایی های ما استفاده کنند.
برادران ایزدی در کسب و کار خود آنقدر متحد و همدل هستند که ترجیح دادم معرفی و نقل قولهای آنها را بدون تفکیک نام کوچکشان مطرح کنم.